Tisdag 15 Sept

Godmorgon !!

Redan nu pirrar det i magen för ikväll....Det är premiär för Bodystep på Sportlife Trollhättan och jag är en av instruktörerna som ska hålla i det. Jag tror att det kommer vara det enda mitt huvud kommer tänka på idag, kan jag koregrafin, hur gjorde man slutposén i varje låt, kommer folk tycka det är lika roligt som vi osv...... Passet börjar kl 18.10 och passet är redan fullbokat. Vilket kalas....tjihooo.
Nu sitter jag med en stor frukost och fyller på alla depåer för det kommer behövas. Kl. 10.30 har jag Bodypump pass. Men idag ska en ny tjej få köra mitt pass och jag ska stå nere på golvet och vara med som deltagare. Efter passet ska jag öva lite på Bodysteppen så att jag kan allt tills ikväll. Sedan bär det iväg till köpcentret Siba där jag måste hitta en kjol. Vi ska köra Bosysteppen i sk. golfkjolar så hoppas att det finns i lilla Trollhättan annars får det bli shorts. Ja ni ser att schemat handlar bara om träning och allt runt om så ngt plugg tror jag inte att jag hinner med utan det får bli imorgon igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0