Fredag 15 Jan

Godmorgon!
Med halvöppna ögon sitter jag i soffan och gottar mig. I köket står mamma & pappa pysslandes med frukost som ska serveras inom kort. I ena sovrummet ligger min sambo och det andra syrran snozzandes så gott det går trots alla skramlande i köket. Det är ngt magiskt över att vara i Sälen.

Idag är det stora dagen för min brorson Axel och även för oss förstås. Det är hans dopdag. Klockan 16.00 kommer fjällkyrkans klocka ringa. Då gäller det att vara finklädd, sminkad och fri från skidor. Spännande....

Jag har inte bestämt mig än hur min dag fram till kl.16.00 kommer se ut. Antingen blir det långfärd med mina längdskidor eller utförsåkning. Får bestämma mig under frukosten....


Kommentarer
Postat av: johanna

hälsa den lilla skrutten på hans stora dag massa kramar från oss hemma i skalltorp

2010-01-15 @ 10:32:00
Postat av: Mini Me

fin blogg!

2010-01-15 @ 11:35:33
URL: http://minimemode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0