Måndag 18 Jan

V.3

Gooooodmooorgoon!
Efter en långhelg i Sälen är man hemma igen i vardagens rutiner. Jag kan faktiskt tycka det är skönt att vara hemma igen. Borta bra men hemma bäst...
Denna veckan drar allt som har med skolan igång. Jag kommer läsa tre kurser parallellt så ni vet ju vart jag kommer tillbringa de närmsta 5 veckorna. Det är 6:e och förhoppningsvis den sista terminen som jag läser nu. Sedan hoppas jag på att få komma ut i världen och jobba.
Idag har jag inga föreläsningar utan min dag kommer se ut så att jag ska strukturera upp min vecka. Planering är A och O när man har många saker runt omkring sig. Låna böcker, planera träning, tvätta och så ska jag även åka och storhandla ikväll för att få struktur även inom detta område. Dessutom vill jag hinna träna idag.

Bäst jag snabbar på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0