Tisdag 5 Jan

Godmorgon!!
Idag är det trettondagsafton och -13 grader utanför lägenheten. Mumma !! Men för min del blir det plugg inomhus nästan hela dagen. Om precis en vecka ska jag sitta och skriva tenta och då hoppas jag på att klara detta för vill inte ha ngt efter mig. Jag tar ju examen i sommar och redan nu håller jag på att skriva mitt cv och personliga brev. Mitt mål är att skicka iväg ngr av dem redan denna veckan. Man ska vara tidigt ute om man vill ha jobb, det gäller att sparka sig i baken för arbetslös vill jag absolut inte vara... Söka, söka och åter söka

Snart ska jag faktiskt iväg och jobba på Sportlife, Bodypump, kl.10.30. Extrajobb är super när man pluggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0