Vad hände egentligen 2009 i mitt liv ?

...Jo, en hel del faktiskt om man börjar tänka efter.

Karriär
Under året har jag kombinerat både plugg och jobb ( swedbank ) vilket har varit en lyckad kombination. Det kommer även gynna mig i framtiden när jag ska söka jobb då jag har vitkiga referenser i mitt cv. jag har ju inte så lång tid kvar i skolan och detta året har gått supersnabbt. för snart 2,5 år sedan började jag studera på högskolan och om ett halvår ska jag ta examen...Jippi, då ska jag ut i vida världen och tjäna miljoner...
Jag har även jobbat detta året som instruktör i både Bodypump och Bodystep på Sportlife Trollhättan/Vänersborg. Ett av världens roligaste jobb om du frågar mig. Det är en otrolig känsla att få gå upp och inspirera folk....Hoppas vi ses i salarna nästa år.



Träning
På träningsfronten har det sett bra ut. Jag hade ju som nyårslöfte förra året att klara Svenska Klassikern och det har jag snart gjort. Under 2009 klarade jag av Vätternrundan, Vansbrosimmet och Lidingöloppet. Nu är det bara Vasaloppet kvar innan jag får kalla mig klassikerbrud. Det har varit en underbar resa och jag kommer göra om det igen. Då vill jag satsa på bättre tider.... Men än är jag ju inte klar, har ju den svåraste delen kvar enligt mig, därför valde jag att göra denna sist för att hinna träna. Vasaloppet nästa...
Tack min kära sambo som har både har kört runt mig på dessa tävlingar och även agerat som mat/träning/planeringscoach för mig. Utan dig hade det aldrig gått....

athlete photo

Resor
Jag älskar att resa och 2009 var inget undantag. Det blev både skidresor och andra äventyrsresor. Vi fick uppleva förlovning och sjukhusvistelse på en och samma resa. Det var samma par som förlova sig som även hamnade på sjukhus efter en krock i backen. Jag har även fått uppleva underbara Åre på sommaren med några av mina närmaste vänner. Där fick vi leka av oss i både luften,vattnet och ner för berget. Jag fick kämpa länge med mina känslor då vi skulle testa på zipline. Men efter många tårar så tog jag mig mod och hoppa........Underbart




Annat

Det har varit ett trevlig år med många trevliga stunder och jag tackar alla som har varit delaktiga i detta. Jag har även fått insikt i hur skört livet är och att man ska vara glad för varje dag man får uppleva med varandra. Jag har tur som lever ett sådant underbart liv......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0