Ränder som aldrig går ur...

Träningskläder är alltid kul att köpa då det blir som en liten morot till själva träningen. För ett tag sedan köpte jag dessa byxor på Norby Shoppingcenter i Strömstad. Så idag var det dax att inviga dom på Bodypumpen. Supersköna och kommer bli en favorit tror jag...
Men Ibland kan jag tycka att det är svårt med träningskläder, antingen är topparna för korta eller för breda för min kropp. Hittar jag något som passar så prislappen skyhög och eftersom jag tränar många dagar i veckan behöver jag ett helt lass med kläder. Ett annat problem är om byxorna är tunna i materialet för står jag framme på scenen och gör benböj så visas hela min söta rumpa igenom byxorna. ( dom blir så genomskinliga när man putar med rumpan ) har ni några tips på bra träningskläder som inte kostar skjortan??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0