Gästspelning.....


43 Kvadrat

Som ni kunnat läsa här på bloggen så var jag på lunch med Hanna på restaurang 43kvadrat igår...  Nu ikväll ringde ägaren av restaurangen som vi var och lunchade på och undrade om jag ville komma ner imorgon och jobba, dom hade kort om personal....( För er som inte känner mig så är jag utbildad servitris och har jobbat som det i ett antal år innan jag bestämde mig för att börja plugga...Men aldrig jobbat på denna restaurang.) Jag har jobbat med hans sambo en gång i tiden på Hotel Kung Oscar så det är därigenom vi vet vilka varandra är....
Tyvärr kunde jag inte jobba imorgon för är bjuden på kräftkalas men blir säkert fler gånger...


Kul att vara populär.... Det lönar sig att gå på lunch =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0