Utflykt : Göteborg

   

I Tisdags tog jag och min sambo bilen ner till Göteborg för att shoppa lite.... Mysigt när man kan komma iväg på utflykt mitt i veckan. Självklart var ju kaffetermosen ett prio till bilresan ( Visst är den söt min termos, fått som present av min underbara syster. ) I Göteborg hittade jag massvis med fina kläder men måste hålla lite i pengarna för på Lör sticker jag till STOCKHOLM på shoppingtur med syrran..... Weeeee

Men det jag shoppa var:

# Converse skor , ett par svarta
# Flätat skärp, grått - Rut m.fl
# Kofta, grön - Monki
# Vattenflaska från Nike, rosa - Stadium

Har ej hunnit fota men kommer.....

Tyvärr hände det en tråkig grej på våran kärlekstur..... Pajade min sambos glasögon, oooops.... Lyckades knäcka dom med handbromsen ( hade lagt dom under handbromsen , mellan sätena och sedan glömde jag av det )

Men visst är dom snygga nu med ... =)

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Skärholmen, men alla dom butiker finns i centrala sthlm så ta dig dit istället!:)

2008-09-05 @ 11:19:36
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0