Klädkod

Se hela bilden
Idag fick jag låta böckerna ligga och ägna mig åt att räkna pengar. Ja jag har alltså jobbat på Swedbank hela dagen och suttit i kassan. Det har varit en del och göra för många har ju fått löning i dagarna. Men nu är jag hemma igen och klockan är snart 9 vilket betyder att jag måste sätta mig med plugget nu.. Aldrig roligt men det är det värt. Trivs otroligt bra på Swedbank så jobbar gärna, dessutom får jag ju jobba med det som jag läser till så man kan bara se det som att jag vinner på att jobba. Nackdelen är bara att jag inte kan få ta på mig vad jag vill...Visst finns det klädkod, även om koden inte är så hårt bunden så försöker man se hel och stilren ut...Har precis köpt ett par "trasiga jeans" och dom är tyvärr inte så passande på jobbet och det är väl lite synd då jag älskar att klä mig i olika stilar... Men får väl använda dem mycket på fritiden.
Idag fick det bli blåa jeans med en blårandig skjorta/klänning....Stilrent och snyggt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0