Ny morgon...upp och hoppa

God morgon...

Snart är det dax att åka till Sportlife och köra Bodypump...Idag ska jag filma mig när jag står och instruerar. Det ska bli både roligt och lite knasigt för man gör ju sådana där saker som man inte märker av att man gör... Tex: håller takten med foten, säger samma saker hela tiden, konstiga miner..... Ja vem vet vad man gör.. hihi
När man går utbildning via Les Mills så har man 3 månader på sig att träna och sedan filma för att sedan skicka in och bli licensierad så håll tummarna för mig att det går bra idag....
Imorgon ska jag verkligen ha VILODAG...längtar nu efter detta för det har varit lite för mycket träning så nu är jag inne på 9:e dagen att träna på.....Det är verkligen inte bra för kroppen, men har haft pass plus att jag har haft fotbollscup som har gjort att man måste träna fotbollen och bodypumpen.....Men nu ska jag få vila, kanske till och med blir ett glas vin imorgon kväll...Mums


Men ha en bra dag och ta hand om er.....Vi har bara ett liv vi ska leva så lev det fullt ut....

kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0