Härliga Söndag

Vad skönt det är att få vakna av sig själv och inte av en jobbig ringande väckarklocka som aldrig vill sluta ringa. Underbart att få vara ledig, jag njuter varje sekund för nu var det ett tag sedan jag hade en ledig dag.
Nu måste jag ju sumera från igår. Det var en stor dag för min kära kompis Maria som hade sitt gesällprov. Dagen D då hon skulle bevisa att hon är en grym frisör, för grym är det minsta man kan säga om henne..... Helt otrolig verkligen...  Jag och några till skulle sitta som hårmodeller för henne, det på gick mellan kl 9-17 och vi var 6 st personer som skulle genomgå en förvandling. Här kommer några bilder ifrån igår, jag hann inte ta kort på alla tyvärr.... ( Maria klarade alla moment och är nu godkänd.... Grattis gumman!!! )

image4 Maria & Jag


image5 Överblick

image6 Domarna bedömer en annan tjej

image8 Så här blev det till slut

image9 Maria & Gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0