Tentan börjar bli klar

Tänk vilken härlig känsla att få klar den oändliga tentan som jag snart suttit med i 6dagar men som min lärare sa skulle ta högst 2dagar.... När jag berättade för min lärare igår att jag hade minst suttit i 4 dagar för att knäcka tentan så skrattade han.... Jag tror inte han förstår att han har lagt nivån lite för hög, framförallt när han har gått igenom sakerna.... Men men nu är det snart över och jag tror faktiskt att jag har ngr rätt så håll tummarna för mig är ni snälla....... TÄNK OM MAN KUNDE BLI EN MATTENÖRD.....( har ju chans till det om jag knäcker tentan...hihi )

Idag har jag faktiskt tagit det rätt så lugnt, på morgonen var jag i skolan i Trollhättan med en klasskompis där vi gick igenom tentan och kollade om vi hade räknat ut på samma sätt och det hade vi nästan gjort på alla tal..... ( det bästa är att hon är ingenjör i grund och botten så när det gäller räkning så är hon en hejare....) Det kanske därför jag känner mig så lugn när det gäller mina svar på tentan för hon brukar ha rätt.....och då menas det att JAG OXÅ HAR RÄTT i så fall....Så tack Anna för att du höjde mitt självförtroende....
Klockan 10 stack jag sedan iväg för att köra Bodypump.... Perfekt att kombinera plugg med träningsjobb.....

Så nu ikväll ska jag och min andra klasskompis Maria sitta och kolla över tentan och räkna klart några frågetecken men vi är så nöjda att vi har kommit så här långt, ja ni kan inte förstå...................eller ni kanske kan det efter all tjat om det....men ändå


Go girl.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0