Tack syrran för en underbar helg...

Stockholm....



Det blev en del....

¤ Jeans - cheap monday - weekday
¤ Linne , svart & vitt - weekday
¤ Kofta - Zarah
¤ Skor - skopunkten
¤ Klänning - Åhlens
¤ T - shirt, grön - kom ej ihåg vilken butik
¤ T-shirt - cheep monday - weekday
¤ Paraply - H&M

 

Hittade denna roliga grej på Urban Outfitters.... eller rättare sagt syrran hittade... Så himla roliga monkeys, man trär på dom på nycklarna....

Vilken rolig helg jag har haft..... Shopping i 48 timmar....

Jag och min syster Linda stack upp lör - sön för att ha en tjejhelg med shopping..... och det kan vi verkligen säga att det blev.... Syrran köpte nog dubbelt så mycket än vad jag hitta så vi gick där som två påstanter.... =)

Så nu är vi redo för en rolig höst....

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Aaaa vilka snygga köp, riktigt snyggt!!



//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-09-08 @ 10:42:44
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/
Postat av: carro

Åå va mysigt me en shoppinghelg me syrran i sthlm... jag e inte alls avundsjuk=)

2008-09-08 @ 17:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0