Träna, träna, träna

Här sitter jag fredag kväll hemma i lägenheten och tränar bodypump.... Idag var det första dagen på Bodypump utbildningen och vilken dag det har varit....Superkul att få träna precis hela dagen,eller nästan tränat hela dagen. Vi har haft lite teori emellan...
Nu är klockan halv nio och jag håller på att lära mig koregrafin, vi har fått i hemläxa att kunna instruera i en utvald låt. Så imorgon ska vi få öva på varandra och leka instruktörer....=) Vi har en supergullig lärare som är skånska och en underbar liten klass på 11 personer så man får verkligen hjälp och coachning att bli bättre...

Börjar bli lite trött om jag får erkänna det men måste nog öva lite till.......Vill ju göra bra ifrån mig.

Träningsvärken kommer smygande...

Kram kram

 åh ett , åh två , åh tre .......

Kommentarer
Postat av: AkA

Skön blogg du har =)

Alltid kul med lite läsning..

Ha´t bra!

2008-09-28 @ 17:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0