Bocka av på listan...

Idag är det som sagt grejar dagen....har fått gjort en hel del faktiskt... Tvättat, kollat efter namnskyltsmaterial till cocktailspartyt den 4okt ( hittat papper men ej ngn stämpel än ), mailat iväg de mail jag ville få gjort, pratat med chefen på banken ang en dag som jag skulle jobbat men skolan har bytt pluggdag så det blev inget med det...( han var så förstående så plockade bort mig från schemat, snällt )
På matfronten blir det nog inget storkok men det blir torsk idag....ok man ska inte äta det men hade det i frysen som legat där länge så måste ju äta upp det.... sorry lilla fisk =)....Ska inte köpa det mer....
Just nu sitter jag faktiskt och försöker plugga, men vet inte riktigt vad man ska kunna och så.....Vi läser hälsopromotion med inriktning mot livsstil och levnadsvanor. Trevlig kurs....men tyvärr finns det inga gamla tentor på denna kurs för då gjorde dom arbeten osv... så saknar instuderingsfrågor.... Känner nog mig lite vilsen utan dessa frågor, men får väl försöka hitta på egna =)




 Glöm ej reflexen i höstmörkret....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0