Bodysteputbildning

Här sitter jag framför datorn och det är Söndag kväll.... Den jobbiga och roliga helgen är förbi och avklarad. Jag har varit på BODYSTEP utbildning hela helgen och vilken underbar resa jag har varit med om. Utbildningen startades i fredags med 9 förväntansfulla tjejer som klev in i träningssalen för att träna ihop. Det har varit mycket glädje, tvivel, svett och tårar som har lett till Bodystepinstruktörer och dessutom har jag har fått 10 underbara vänner ( ja lever man just hela helgen tillsammans så blir det bra vänner ) En tjej fick tyvärr avbryta pga magsjuka så hon saknas på vårat söta gruppfoto......

 

Tyvärr belv inte kortet så skarpt men så är det ibland...... Jag kommer börja köra BODYSTEP på Sportlife i Trollhättan till hösten¨då vi kommer ta in det på anläggningen. Längtar redan....


Lycka till allihopa som delade denna utbildning med mig och hoppas vi ses snart igen...Glöm ej av mig när ni blir rika och berömda....
Bodystep to the people....*skratt*

Kommentarer
Postat av: Anna Smedberg

Hej hej, vilka ursnygga bilder på oss=)Idag ska köra Body step fast bara skugga har fortfarande träningsverk i rumpan=) Ska bli kul att följa din blogg och lycka till på utvärderingen på lördag! /Anna

2009-04-28 @ 10:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0