Ja SHOPPING blev det....

Jag älskar verkligen att åka iväg med min mamma på shoppingresor...Tyvärr blir det ej så ofta som man önskar. Vi är väldigt lika och hjälper varandra att hitta olika saker som vi söker. Båda tycker om interiör och klädbutiker så snacka om att det blir ett par stycken på en dag.....*skratt*
Vi har gått kors och tvärs och upp och ner hela dagen. Var nere i Göteborg kl 9 då vi tog oss en mysig fika innan butikerna öppnade sedan gick det undan..... Detta handla jag ( OK,jag var väl värst av oss två)

    
     
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tack, ska bli riktigt spännande faktiskt:)

Fina grejjer du har handlat då:) Jag längtar te man kan riva av en redig shoppingtur i gbg..Kramii

2009-04-08 @ 11:54:33
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0