Måndags morgon

Hej på er!

Idag är det segt, verkligen segt...I helgen har jag ju varit på Bodysteputbildning och idag känns det i kroppen. Jag har inte så mycket träningsvärk men det är mest att man är trött både fysiskt och psykiskt i kropp och knopp. Men det var det värt.....
Idag har jag haft en underbar sovmorgon, sov till klockan 9 och har inte gjort så mycket den timmen jag varit uppe. Snart är kaffet klart och det ska bli en mysig frukost. Jag har inte planerat så jätttemycket idag utan det är tvättning av alla träningskläder, läsa igenom 2 artiklar inom markandsföring och små plocka lite i lägenheten.
Skönt att inte stressa idag då jag har haft en fullbokad helg. Måste få låta kroppen få vila lite också och framförallt tacka den för en underbar helg.

Hur ser eran dag ut? Stressad eller helt underbar?

Kram

Kommentarer
Postat av: Therese Ljungquist

Ja idag är man riktigt seg... har inte gått upp från sängen ännu. Blir kul att följa din blogg nu. :D (vilken förjävla fin bild du fick på oss) / Therese

2009-04-27 @ 11:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0