Sälenparty nr 2

Idag har vi varit ute i solen hela dagen och bara njutit av det fina vädret. Vi var väldigt sliriga i morses kan jag erkänna men men så är det ju. Nu sitter jag här i stugan och väntar på att klyftpotatisen ska bli klar så vi kan få mat i magen. Bredvid mig ligger min sambo och sover och inne i sovrummet ligger min syster och snosar hon med. Vilket roligt gäng jag är med eller hur .....*skratt*
Ja ok vi är väl rätt så slitna efter 2 dagar med öl, vin och snapsar högt och lågt. I morses trodde vi inte att det skulle gå ner ngn alkoholhaltig dryck men det ordnade upp sig under dagen också... Som Berra i Sälskapsresan säger "Man var nykter i morses men nu börjar det ordna upp sig" fast fallet med denna dag var att vi ej var nyktra i morses utan vi jämna ut det under dagen.....hihihihi

GLAD PÅSK ..................GLAD PÅSK..........GLAD PÅSK.....................GLAD PÅSK

   
     

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

härliga bilder!

2009-04-12 @ 18:15:33
URL: http://halshammar.se
Postat av: AkA

haha, dricker du öl och Tor står med ett glas rödvin i backen??

Han borde skämmas!! HAHA

2009-04-15 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0