Bland brödsmulor och tepåsar

God morgon kära Måndag!!!

Om en timme ska jag till skolan och skriva tentan vilket känns lite nervöst. Men jag har ngr frågetecken innan jag är godkänd för att få skriva. Nr. 1 Jag har tydligen slarvat bort mitt kårleg så får ta med mig ett kontoutdrag vilket jag inte vet om det funkar eller ej. Nr. 2 Jag har anmält mig till tentan men såg att man kunde skriva i både Trollhättan och Varberg. Jag anmälde mig och tror jag är anmäld i Trollhättan men det är inte säkert eftersom jag går utbildningen i Varberg.
Så om jag väl kommer intill tentan så hoppas jag att jag har läst på rätt saker. Det är som ett lotteri eftersom man aldrig hinner lära sig allting innan en tenta.....

Puss & Kram


.

Kommentarer
Postat av: Catty

LYCKA TILL :)

2009-08-24 @ 09:09:03
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0