Fiskelycka...

Då var man tillbaka till vardagen igen efter en superhelg på Koster. Veckan är som vanligt fylld med jobb. Det är ca 2 veckor kvar till sommarjobbet är slut och innan dess ska jag på minisemester till Åre.Längtar......När vi var på Koster tog Jag massvis med kort men min kamera är väldig speciell så korten kommer och går. Det vill säga att helt plötsligt försvinner dem från minnet och kommer sedan tillbaka efter ett tag. Här är i alla fall två kort på våran fiskelycka... Vi lyckades få 15 makrillar. Nu är frysen full med goda fiskar. Fler kort kommer om ett tag....


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ne ja skrev att scenerna vi var med på e med i trailern, men just jag syns inte :P

Vi var ca 50 pers på bröllopsscenerna..dessutom har ja itne min vanliga hårfärg i filmen

:)

2009-08-04 @ 12:05:15
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: JOHANNA ARREMAN

fy vad äckligt att rensa fisk haha :O

2009-08-04 @ 16:46:57
URL: http://johannaarreman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0