V. 34

JOBB Den här veckan blir det inte så mycket jobb inplanerat på schemat. Jag har bytt bort nästan alla dagar för att kunna plugga till tentan som jag har nästa vecka. Imorgon är den enda dagen som jag ska till Swedbank annars är det bara plugg, plugg och plugg...

SKOLA Ja, tenta om en vecka så man kan säga att det brinner i knutarna...

TRÄNING  Om ca 40 dagar är det dax för mig att ta mig an tredje delen av Klassikern - Lidingöloppet. Så nu måste jag ta i med hårdhandskarna. Det gäller löpning 3 ggr i veckan om jag ska hinna få ett okej flås..... Har sprungit en gång innan så nu är det skärpning Sara....

ANNAT Kanske ska till Liseberg på Lördag. Har inte hunnit vara där i sommar och man måste ju dit så till helgen håller vi tummarna att jag får åka dit. Min kompis Carro fyller 26år på Söndag vilket jag ej får glömma att gratta....


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0