Måndag 14 Dec

Hello!!
Då var det ny vecka igen...Jag ska hinna med att träna inför Vasaloppet, ha seminarie inom arbetsrätt, jobb på Swedbank, julklappsshopping, gå på release på Sportlife ( nya koregrafier ) och julmys hemma hos mor och far.

Igår skrev jag om att det var en stor Bodystepdag för min del då jag skulle ta fram filmkameran och filma mitt pass. Detta gjorde jag och tyvärr blev inte filmen så bra som jag hade velat men kommer ändå skickain den för en bedömning. Det är så att när man har gått en Les Mills utbildning och blivit instruktör så har man ca 3 månader på sig att filma sitt pass och sedan skicka in den och få en bedömning om sitt utförande. Jag gick utbildningen i våras men på våran anläggning startade vi Bodystep i höstas så jag fick fram till December på mig att filma. Nu har jag haft mycket att göra förrutom steppen att det blivit så att jag ej har hunnit detta. Så jag har fått mitt slutdatum framskjutet till slutet av Januari. Men eftersom jag hade pass igår tänkte jag chansa och filma för vi byter koregrafi i dagarna. Jag vet att jag inte kommer bli godkänd med denna film men skickar in den ändå för att få en bedömning om helheten och för det kanske finns saker som jag gör fel men inte vet om det. Det är alltid bra att få kommentarer på hur man jobbar....


Men nu är det fokus Måndag och snart ska jag ut och promenera med mina stavar. Sedan får vi se vad dagen ger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0