På väg hem....

.......sitter kvar på jobbet och väntar på bussen som ska ta mig hem. Idag har det varit en lång dag med mycket kunder. Tur att det flesta kunder är otroligt trevliga, ja till och med så trevliga att man får komplimanger. Igår sa en söt liten tant till mig att jag hade så fina ögon....man tackar....
Nu är det långhelg på gång och midsommar ska planeras in i minsta detalj. Ja, i alla fall med matköpet. Min kära sambo och en kompis till honom har tagit åt sig rollen som inköpare så nu är det inhandlat och klart. Det är verkligen skönt.

Nu ska jag åka hem och ta ett glas vin......härligt med långhelg.



.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Har du gett dig eller skall vi gå igenom det på måndag igen?!

2009-06-20 @ 13:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0