V. 26

JOBB: Nu börjar jag jobba heltid och det kommer sträcka sig över hela sommaren. Det känns jättebra dels för att det ska bli skönt att få en hel månadslön och dels för att jag får jobba med ngt jag tycker är kul. Det är jättemånga som inte ens har ett sommarlov så jag är lycklig lottad.

SKOLA: Nu är det sommarlov och fick veta förra veckan att den sista tenta som jag gjorde klarade jag. Det trodde jag verkligen inte men det är ju skönt. Nu har jag bara en omtenta som jag ska göra om i slutet av sommaren. The one and only....

TRÄNING: Äntligen har jag vilat klart efter Vätternrundan och nu är det full fart igen. Jag har även blivit av med förkylningen och hoppas inte att den kommer tillbaka. Det är fotbollsträning och bodypumppass som gäller.

ANNAT: Min sambo är på tjänsteresa denna veckan. Förrutom att jobba och träna så kommer jag väl inte hinna så mycket mer. På Torsdag är det avslutning på fotbollen innan sommaruppehållet. Samma kväll är det även gemenskap med jobbet om vädret tillåter så vet ej vilket jag ska gå på än. På Söndag är det dax för brunch hemma hos mig. Jag har dragit igång brunchtema var tredje söndag med mina tjejkompisar med sambos. Så var tredje söndag har ngn av oss tjejer ansvaret att fixa mat och bjuda in oss andra till en trevlig myslunch. Detta ser jag fram emot.... Först ut är jag eftersom jag har dragit igång detta. Vi kommer bjuda på italieninspirerat då min sambo ville ha detta.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0