Allt behöver inte kosta skjortan

  Fynda dessa träningsbyxor på Josefsson häromdagen...Gissa vad dom kosta? 124,-.... Gillar dom starkt. Har letat hur mycket som helst efter träningsbyxor med lite färg på men har varit lönlöst för i alla affärer är det bara svart som gäller. Men som sagt  så hitta jag dessa snygga byxor på deras hemsida.... Jag som jobbar som instruktör vill gärna ha nya snygga träningskläder ibland och gärna så att det syns att man bytt kläder också, inte bara svart jämt och ständigt....

Kommentarer
Postat av: hanna

dom va ju jättefina! har hittat ett par liknande i nike. men e lite mer åt de starka rosa hållet där i sömmarna.. men som sagt, bra pris! dom jag hittat kostar typ 500...

2009-03-12 @ 11:11:19
URL: http://hannathehanna.blogg.se/
Postat av: Maggan

dem var supersnygga!! får nog ta mig en titt hos josefsson, måste ju ladda vårgarderoben med nya träningskläder!

2009-03-12 @ 13:26:40
Postat av: emma

du skulle inte kunna länka sidan? sjukt snygga!

2012-01-07 @ 14:52:16
URL: http://nattstad.se/emma.kanstrup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0