Säg aldrig att du känner dig pigg och kry

Nej, gör verkligen aldrig det för då kommer det utbringa en förbannelse över dig....Det har det gjort för mig. I fredags fick jag hoppas in och köra ett Boypumppass i Vänersborg pga. att hon som har passet är förkyld. Efter passet sto jag och småprata med en tjej i receptionen och säger

"Jag känner mig så stark nu, det känns så kul.....Skönt att vara frisk och kry"

Igår vaknade jag och hade ont i halsen.....Helt otroligt. Jag har verkligen kännt det senaste att jag är pigg och energin sprudlar. Men det fick jag äta upp såklart... Idag har det släppt lite i halsen men snoret rinner.... Och jag som skulle hoppa in som instruktör på ett annat Bodypumppass i Trollhättan idag... Men det fick jag snällt lämna över till Anna... ( Tack gumman att du kunder ta det )

Håll tummarna nu att jag blir frisk snart...Måste ju börja träna till Vätternrundan.... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh trist! Hoppas du piggnar på dig o vi ses på onsdag såklart- tränar må, ons, sön nu äre tänkt :)

HA de gott!

2009-03-01 @ 12:01:34
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0