V.12

SKOLA: I ledarskapsutbildningen som jag läser i Varberg är det sista veckan nu sedan är denna kurs klar. Vi ska ha klart våran forskningsrapport på Onsdag och redovisa på Fredag.
I Personalekonomi 2 har vi föreläsning Måndag kväll mellan kl 17-20. Där lär vi oss att göra hälsobokslut så på Tisdag ska vi ha möte med Älvhögsborg (bad och sportanläggning) och se om dom vill ta chansen att göra ett hälsobokslut.

JOBB: Bodypumppass på Tisdag och Onsdag. Därefter har jag också bodypumppass "AFTERSKI" både Fredag och Lördag. (Mamma nu har du många pass att hänga med på....) Dessutom har vi ny release på bodypump så måste öva in detta. Har ej hunnit titta på det än... Hoppas det är bra låtar och rolig koregrafi.
Heldag på Swedbank på Torsdag.

TRÄNING: Inför klassikern har jag bestämt att jag ska träna 3 konditionspass i veckan och gärna spinning. Tyvärr är det så att det alltid är fullt på spinningpasset Sportlife Trollhättan och jag som är instruktör får ej boka. Så håller tummarna att jag kan gå på i alla fall ett pass denna veckan. Sedan har jag ju 4 "jobbpass" denna veckan.

ANNAT: Vi drar till fjällen...fest hela kvällen...... Japp då var det skidresa igen... På Söndag drar vi iväg till Lindvallen. Det är med min sambos kompisar...Ska bli grymt kul.
Ska försöka sola ngn dag också så man får lite solterapi. Inte ofta jag lägger mig där men på vinterhalvåret försöker jag ngr gånger just för ljusets skull.

Denna veckan kommer gå väldigt fort.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

En till som har fullt upp? de ser ja de;)

Hoppas ja kan komma på fre..om de hinns vill verkligen! Btw bodystep verkar riktigt kul hehe men kämpigt:P

2009-03-18 @ 00:56:13
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0