Veckoplanering


Måndag  Pluggdag i Göteborg - Underbara Mia fyller 25 år !!!!!...Grattis tjejen

Tisdag  Föreläsning i Varberg + Handledning med arbetet  - Fotbollsträning (vet ej om jag är frisk tills imorgon, men vilket fall som helst måste jag hämta matchschema och lämna newbodypengar som vi sålt )

Onsdag  Plugga hemma, både personalekonomi och ledarskap - Bodypumppass på kvällen

Torsdag - Söndag  Weekend med familjen i Sälen...Julklapp från Mamma och Pappa


Måste göras.... Har en opponering kvar från en tidigar kurs som jag måste göra klart denna veckan.
Fixa klart koregrafin till Afterski-passet som vi ska ha inom kort. Det är ngn låt kvar som vi ej har hittat men det är på väg... Måste också börja lära mig dessa låtar + koregrafin så jag kan dem utantill.... Ska bli sååååå kul.
Sist så måste jag lägga upp ett träningsschema på hur jag, syrran och mamma ska träna inför Vätternrundan.

Visst ser veckan rolig ut......Man får slita lite innan det roliga kommer i slutet av veckan..


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh ska ni ha afterskii Bodypump i vbg också? jag ska lätt gå här i thn:P du...ja tänkte på triceps låten..hook on me eller vad den heter..vem har gjort den o titeln?

ps- avis på dig som ska te sälen vill också hah

hoppas du kryat på dig nu:D

2009-03-03 @ 21:56:43
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0