Butlers Triathlon genomfördes med stil

I Lördags var det då dax för Trollhättans största triathlontävling och självklart hade Swedbank fått ihop ett tjejlag. Tävlingen gick ut på att ta sig igenom 3 olika grenar som följdes efter varandra. Det var först simning 300 meter , sedan var det cykling 4,5 mil och sista sträckan var det löpning 1,3 mil....Regler var så att man skulle ta sig igenom med hela laget där man fick högst ha 30 sek mellan den första deltagare och den sista. Vilken rolig tävling och vilka grymma medtävlare jag hade....Alla tog i för kung och fossterland och vi är så nöjda med prestationen då vi blev 5 bland tjejlagen. Det var totalt 76 lag tror jag och som tjejlag var det 12 stcyken. Alltså var vi ju bättre än medel.....Wiiiieeee.....Vi var ju grymma helt enkel. Tiden blev 3 Tim och 31 Min

 Se hela bilden

 


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Nu får vi bara tagga grabbarna så de är med till nästa år....... ;)

2009-05-25 @ 11:29:06
Postat av: storasyter linda

Härligt Sis! Ni är grymma! Vad kul!!!!!

2009-05-27 @ 00:00:21
URL: http://www.hjolinda.blogspot.com
Postat av: storasyter linda

Härligt Sis!!! Grymma tjejer!!!! Kram

2009-05-27 @ 00:01:55
URL: http://www.hjolinda.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag har cyklat ringsjön runt 3.5 mil..helt död efteråt:/:) men det var roligt för vår klass vann 50 000 kr:)

2009-05-28 @ 13:11:47
URL: http://saaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0