Halta Lotta....



Igår spelade jag min första fotbollsmatch för denna säsongen och vi vann.....3-0...WEEEEE. Vi spelade mot Levene/ Skogslund och det var Anneli som gjorde 2 mål och Erika 1. Jag lade faktiskt ett snyggt inlägg som blev mål så är riktigt nöjd. Tyvärr fick jag gå av pga skavsår på hälen så kunde ej spela hela matchen och det är jag inte glad för men men.... Fick faktiskt vara med från start och även startades i andra halvlek också så bättre chans kunde jag inte få...
Nu är det dax att ta hand av mitt lilla sår och bli bra tills nästa helg för då är det match igen mot Vargön. Träning imorgon och hoppas att jag kan springa lite i alla fall. Måste nog köpa nya fotbollsskor för tror att såret är pga av att dom är för små.....

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0