Fredag 14 Nov

Godmorgon!!
Sara är trött idag, så trött att hon valde en sovmorgon fast tiden är knapp inför tentan imorgon.
Sedan hade vi ingen frukost hemma heller vilket gör mig så irriterad. Varför gick jag inte och köpte frulle innan jag gick och lade mig igår?!! Planering åter planering.

Nä, Nya tag.... Sitter och lapar energi av Darins nya låt Viva la viva samtidigt som jag planerar min dag. Första punkten är att gå ner och köpa frulle för annars kommer jag inte orka med plugget. Sedan är det plugg som gäller hela dagen.
På träningsfronten ska jag egentligen träna men vet ej om jag hinner detta. Tentan är imorgon och ska jag ha ngn chans så gäller det att ligga i. Tycker jag har haft en bra första vecka plus att det är träning på Söndag oxå = 4 träningsdagar.

Ikväll blir det kanske bandytittande i Vänersborgs nya hall som är så omtalad.... ( byggnaden kostade mer än förväntat )

Hej Hå......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0