Lördag 3 okt

Härliga Lördag !! Idag har jag inte mycket planerat vilket är förvisso skönt men blir även lite småstressad över alla småsaker jag egentligen behöver göra men har inte ork att utföra dem. Därför har jag nu köpt mig en bok som ska ta tag i mitt liv och mina drömmar. Sprang förbi Åhlens och där var det bokrea. Boken som jag köpte heter "Få det gjort" som ger dig tips och råd hur du kan planera din tid och ork bättre. Jag tyckte denna bok var som handen i handsken för min del. Jag har så många drömmar och mål med mitt liv att jag ej vet vart jag ska börja så kommer ge denna bok en chans och håller tummarna att det finns många bra tips för mig.

Kommentarer
Postat av: monkan

åh den kanske man skulle ta o köpa;)

2009-10-04 @ 02:29:54
URL: http://monkans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0