Måndag 12 Okt

Godmorgon!!
Ny vecka med nya utmaningar. Denna veckan är det plugg som är prioriterat, Jag ligger efter i läsanvisningarna efter mycket jobb på banken. Men detta hoppas jag att komma igen denna veckan.
För cirka en vecka sedan skrev jag att mitt liv var en smärre kaos och att jag är tvungen att strukturera om lite för att må bättre. Nu har jag försökt att rensa i min kalender och få lite klarhet i varför jag är så trött. En av sakerna till att jag trodde att jag var så trött var att jag snoozade på klockan varje morgon. Denna veckan som har varit har jag därför lagt klockan längre bort från sängen och det har hjälpt. Jag har blivit betydligt piggare på morgonen. Dessutom har jag börjat prioritera mig och min behov. tex: denna veckan har jag skrivit upp i min kalender att jag ska plugga vajre dag förrutom torsdag för då är det jobb. Då kan jag inte ändra detta ifall jobbet ringer för nu står det i kalendern att plugget går före. Det funkar för mig....
Jag har även storstädat delar av lägenheten och slängt sådant jag ej använder. Bara i mitt badrum fyllde jag nästan en hel påse med produkter jag ej använder eller som var för gamla. Är expert på att spara på tex provprodukter som man får i butik men som jag sedan aldrig testar. Nu åkte allt ner i påsen och det var en skön känsla.
Så rensa upp i era liv så mår man mycket bättre.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0