Onsdag 28 Okt

Godmorgon!!
Det sprider sig en gnutta panik över mig och mitt skolarbete. Ska skicka in det denna veckan men är inte klar än. Kruxet är att läraren vill ha arbete via snigelpost vilket gör att jag snart måste skicka det. Han ska ha det på Måndag och när måste jag skicka detta för att hinna? Någon som vet? Min kära far är ju brevbärare så får nog slå han en pling......
Vad är annars pågång denna frostiga Onsdag? Jo, ska snart knata iväg till frisören och slinga håret. Det behövs verkligen... Oftast brukar detta vara så dyrt att vi studenter inte har råd med dessa lyxigheter. Men då har jag ett tips..... I trollhättan finns det en frisörskola där man kan gå och göra sig fin i håret för noll och ingenting - nästan i alla fall. Jag tror jag betalar 250 kr för att slinga mitt hår...
Sedan ska jag PLUGGA; PLUGGA och PLUGGA. Trodde i min vildaste fantasi att jag kanske kunde bli klar igår men satan vilken tid det tar... Håll tummarna för mig att jag klarar det idag !!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0