Provsmakat vildsvin

Söndag och härliga Söndag... Hoppas ni inte har glömt av att ställa om klockan idag. Det var så skönt att vakna i morses och veta att klockan inte var så mycket som den brukade vara utan att man hade all tid i världen att somna om på. Våran dag har varit super mysig....
Vi startade dagen med att äta frukost hos en kompis ( som var otroligt bakfull men ställde sig och gjorde scones som han hade lovat ), sedan bar det av till mina föräldrar där vi fyllde på med söndagslunchen som bestod dels av vildsvin vilket var väldigt gott även för mig som egentligen inte tycker att vilt är ngt gott kött.
Så nu har jag landat hemma och klockan är snart halv 5 vilket betyder att hela kvällen är kvar av denna sköna dag....
Gårdagens inflyttningsfest var jättebra förrutom att det vinet jag hade köpt på systemet var redan öppnat ( skruvkork ) så vinet hade blivit dåligt. Vilken besvikelse.....J**la idioter som öppnar flaskor troligtvis för att lukta om det är ngt gott vin eller ej. Ett tips till er alla är att kolla på korken nästa gång du köper en vinflaska med skruvkork så ni inte gör samma misstag som jag....

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0