Fredag 16 April

TGIF
Snart är det helg och vem tycker liksom inte om att vara ledig. Vi har redan inplanerat ett Restaurangbesök, kanske IKEA, ett dop och vila.
Men allt kan väl inte vara tipp topp med denna fredagen...NO. Tyvärr fick jag i morses veta att min senaste tenta som jag skrev (då det var så rörigt i mitt liv, överbokad i kalendern och en mormor som svävade iväg till himlen) inte gick hela vägen, jag kuggade. Ibland blir det inte som man tänkt sig men vad gör man. Omständigheterna gjorde att jag inte kunde lägga så mycket tid som jag velat därför får jag göra om. Så är ju livet. Men jag är glad ändå =)
Det är ju snart helg, Men först ska jag jobbar lite...Dagen representeras med en rosett.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0