Söndag 29 Augusti

Hej!!!
Söndag hela dagen lång och vad gör man en sådan dag. Jo, jag har haft en städar & grejar dag. Det kanske inte låter så kul men jag har faktiskt haft en mysig dag här hemma. Med fikapauser och på rensarhumör så kan det bli riktigt bra. Jag och min mamma har bestämt oss för att inta ett loppisbord den 20 November i Göteborg så idag har jag passat på att rensa ut både kläder och prylar som jag ska sälja på loppisen. Man mår bra av att rensa ut sådant man inte använder.
I veckan har jag även varit duktig på träningsfronten. I måndags skrev jag på bloggen att mitt mål är att börja träna 4 ggr i veckan och såhär har min första vecka sett ut:

Tis: Bodycombat

Ons: Löpning 6,5 km

Lör: Träningsdag med Sportlifekollegor

Sön: Bodybalance

Jag är nöjd att nå målet och tar sikte på att klara 4 ggr nästa vecka. Dessutom ska jag börja som instruktör i Bodypump igen efter 2 månaders sommaruppehåll. Jag längtar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0