Onsdag 12 Maj

Godmorgon!!
Veckan springer iväg och idag är det redan Onsdag. På schemat idag står det jobb, plugg och klockbeställning. Jag har nämligen fått en klocka av min mamma och pappa i födelsedax/klassikern/examenspresent. Så idag ska jag ner till klockaffären och spana in denna goding. Det är en GANT-klocka som jag har blivit kär i. TACK MIN UNDERBARA FAMILJ. Dessutom ska jag hinna med att boka en helg på ett SPA som jag fick av min sambo. Har ni något tips om ett bra SPA?????

Mys pys

Kommentarer
Postat av: Anna mitt i maten

Selma Lagerlöf i Sunne. Så underbar och lugn atmosfär och väldigt god mat.

Hoppas du har det riktigt bra!

Kram

2010-05-12 @ 19:16:24
URL: http://www.annamittimaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0