Tisdag 7 September - Träning

Tjolahopp!!!
Min dag går i träningens tecken och efter gårdagens program Biggest Loser var jag supertaggad att träna. (Om ni inte har sett detta program så går det ut på att mycket överviktiga människor ska gå ner i vikt med hjälp av träning och sund mat. Så bra program...Är imponerad av personerna som är med i serien. Tänk dig själv att träna med 3 gånger så mycket av din egen vikt. Skulle du klara det????) 
Så i morses blev det promenad och sedan när jag kom hem från jobbet blev det en löptur. En klapp på axeln och några motiverande ord fick jag som belöning när jag hade sprungit klart. Det är minst lika viktigt att berämma sig....
Mitt mål i höst är att försöka träna 4 ggr i veckan. Första veckan klara jag målet medan förra veckan blev det bara 3 ggr. Men fast besluten på att lyckas så kompenserar jag detta genom att träna 5 ggr denna veckan. Kommer bli starke Adolf.....Dessutom har jag fått en träningskompis som jag ska piska lite på, kommer bli en rolig men svettig höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0