Onsdag 26 Januari

Hello,
Nu har lönen äntligen kommit efter årets fattigaste månad. Tänk om man kunde få lön lite oftare för det känns väldigt bra varje gång kontot fylls på. Dock ska man väl vara glad att det fylls på varje månad så man klarar sig hyffsat. Kan ju vara värre.
Nu var det ett tag sedan jag öppnade mitt hjärta för bloggen men tiden rinner iväg som alltid. Man jobbar heltid. Har tre pass i veckan på Sportlife och in i mellan ska man rodda mat, tvätt, städ och planering av vardagssaker. Snacka om att livet går runt ibland......
I helgen tog vi en time out jag och min sambo och åkte upp till Sälen. Däruppe kan man verkligen njuta av livet. Med frisk luft, skidåkning och gott sällskap mår man som bäst. Så nu har vi laddat upp våra batterier och är fit for fight ngr veckor till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0