Planering

Tänk vad livet är mycket lättare bara man hinner med att planera lite emellanåt. Därför har jag valt att planera veckans jobbkläder. Det låter helt cocco för vissa men för mig är det en toppenidé. På så sätt kan man riva ut hela garderoben och ta fram smyckenskrinet och försöka kombinera ihop de kläder man har.
Jag har kommit till ett stadie där jag försöker ta vara på de saker jag har istället för att köpa nytt hela tiden. Kan man matcha ihop ngr klädesplagg man inte har haft tillsammans förrut så blir det en ny outfit. Jag hittade idag ett par kostymbyxor som jag inte har användt än och dessa köpte jag i augusti.
Nu är det även dags att ta fram mina högklackade skor. Jag har varit väldigt vuxen de senaste månaderna och valt platta och bekväma skor när det varit så halt ute. Men nu är vi ju påväg mot vår och jag saknar att klä upp mig på jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0