Body Balance

Ikväll var jag och tränade Body balance, det är en träningsform som har en blandning mellan yoga,pilates och tai-chi. Det var helt ok och verkar vara grymt bra att träna regelbundet. Jag har alltid fått för mig att om jag ska träna så ska jag verkligen ta ut mig och känna att jag blir svettig och trött, annars är det ju helt bortkastad tid. Men ack vad fel jag har.... Detta pass tror jag är perfekt för både kropp och själ, det är anpassat efter nutidens olika krav och får oss människor att stanna upp och bara ta hand oss själva en stund...Jag som spelar fotboll tycker ju att denna träningsform är perfekt som kompletering för vi spelare är ju inte kända för att vara smidiga precis.... (Om Svennis läser detta så får han ju gratistips här och nu,  tur att han har en sådan snäll kompis som mig.)  
Fast nu ljög jag för fotboll kan jag inte spela som det är just nu, har tydligen fått problem med mina hälsenefästen så fotbollsskorna får ligga på hyllan ett tag. Tråkigt men sant.... Kanske skulle klarat mig om jag hade kört body balance regelbundet.....Vem vet ?

Hoppas ni provar detta någon gång....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0