Plugg,Plugg,Plugg...

Tänk att det ska vara så svårt att sätta sig ner och studera. Varje gång jag försöker så är det ju alltid något annat som verkar så mycket roligare. Tänk om posten har kommit....måste ju diska upp innan jag sätter mig så det ser fint ut.... Undra om någon har tid att luncha med mig idag för jag måste ju äta.... jag hinner allt titta på detta programmet innan jag sätter mig... oj vad tiden gick fort idag så får väl plugga imorgon istället....Ibland undrar man om det är någon annan som har valt att man ska plugga. Men jag tror inte jag är ensam om detta problem. Det är konstigt att man alltid måste sitta i skiten för att ta tag i saker. Nä nu är det rätt tid att ändra på detta, dax att dyka ner i skolböckerna några timmar.

Syns igen när jag blivit lite smartare...

Kommentarer
Postat av: Hanna

BRA initiativ Sara =) O det du säger e SÅ sant.. sitter själv här o "ska bara" göra en massa saker innan jag hojjar ner till skolan för o plugga. Suck, fattar inte hur tiden kan gå så fasligt fort innan man kommer igång me plugget.

Ha de bäst snygging!

2008-04-11 @ 10:28:59
URL: http://denrosabubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0