Trevliga Måndag

         

¤ Skjorta - H&M
¤ Svarta pants - Gina Tricot
¤ Jesus sandaler - Din Sko

Det var underbart att vakna upp i morse och känna att man var ledig..... Började dagen med en promenix på 45 min och sedan duka jag upp en underbar frukost med kaffe, bröd, ägg och en apelsin....Mums filibabba

Vid 11 åkte jag och Martina en sväng till grannstaden Vänersborg och shoppade lite. Jag hittade ett par fins gråa strumpbyxor som är perfekt till hösten...
Nu väntar jag på att min andra kompis Carro ska sluta för vi ska till Ikea och shoppa loss.....Weeeeeee

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Snygg outfit! :) Kramar.

2008-08-19 @ 14:54:18
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0