Upp med tuppen...

I morgon är det min första skoldag .... Klockan kommer ringa halv 6 och jag kommer se ut som ett murveldjur när jag vaknar pga att jag ej är van att gå upp sååååååå tidigt. Mitt sommarlov är nu slut och jag har mitt andra år framför mig, känner mig faktiskt rätt laddad att ta tag i skolbänken igen och börja plöja böcker.... ( Hoppas jag känner så hela året....)
Men jag har ett problem...... Jag vet ju inte vad jag ska ha på mig och det var det bästa man visste när man var liten att få köpa något nytt att ha på sig första dagen. Tyvärr jag har ju inte hunnit köpa ngt nytt idag så jag få ta en gammal trasa.... Nä men hittar nog på något kul

Till och med homer har ju fina kläder på sig ¤Skratt¤


Hoppas ni får en underbar dag imorgon med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0