Sammanfattning av helgen...

Fredag

.... var jag på instruktörsmöte på Sportlife Trollhättan.... Då testade vi  Body Vive, Det är ett Gympainspirerat pass med en härlig blandning av kondition, styrka och smidighetsträning. Man använder sig av en boll och ett band för att få mer motstånd.... Helt ok men tror ej det är ett pass jag kommer gå mer på.



Sedan var det snabbt iväg till kräftskivan....Tyvärr glömde jag ju kameran hemma så har ej tagit ngr kort... Det var en lugn kräftskiva med mycket mat...


Lördag

Min bästa dag på länge... JAG VAR OCH KÖPTE EN LONGBOARD... Så himla roligt var det oxå, jag ä jättenöjd... Det blev en med blommor på.... Ska fota den i morgon så ni får se hur fin den är...
På kvällen var vi bjudna på 25-års kalas hos Carro.... ( Hon som jag har sprungit runt och letat present till. Vi gav henne ett Miss Dee - halsband och en jättefin lykta....) Där blev det partaj...



Hann ej fota min outfit till kalaset så det få bli detta fina kortet med några av min närmaste vänner... ( Carro som fyllde år är tjejen till höger...Grattis bruden )

¤ Jacka - Gina Tricot
¤ T-shirt - Lindex
¤ Kjol - MQ
¤ Strumpbyxor - Lindex
¤ Skor - Din Sko


Söndag

Idag ska vi bara lata oss och åka lite longboard... Weeeeeeeeeeeee

Kommentarer
Postat av: Maria

Oerhört =)

2008-08-24 @ 14:32:28
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin bild!

2008-08-27 @ 22:33:26
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0