Vuxenpoäng...

     

I går var det full rulle... Jag åkte med min girly Carro för att passa hennes systers barn.... Programmet bestod av att vi skulle träffa KUNG FU PANDA. Vilken cirkus det blev... Först var ju dessa barn lite halvrädda för denna stora bjässe som gick runt på köpcentrumet.... Efter många om och men så fick vi ju till ett kort ( Tyvärr vågade inte lilla Filip krama pandan så fick aldrig ngt kort på han )

Sedan var det dax för MC Donald såklart..... riktigt gott

Jag var helt slut när jag kom hem.... Är riktigt imponerad att ni föräldrar orkar med allting....

Kommentarer
Postat av: V

men oj, den där pandan var lite läskig. jag hade nog blivit lite skraj.

2008-09-02 @ 21:33:08
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0