Skolarbete

Tisdag morgon och jag sitter på Trollhättans Högskola och försöker göra ett arbete som ska vara inne i morgon.... Fick hoppa över att åka ner till söta lilla Varberg idag och den föreläsning vi skulle ha för annars hinner jag inte klart.... Vi skulle egentligen har arbetet klart tills på fredag men så var det så många i klassen som inte kunde komma så vi flyttade seminariet tills imorgon... Problemet för mig blev lite för kort tid för hade ju redan lovat bort mig igår och i fredags till att jobba på banken så har ej hunnit plugga....Men men så är det ju, jag får bita lite i det sura äpplet och plugga desto mer idag....ska väl inte klaga för det är inte alla som har ett bra extra arbete man kan gå till när man inte är i skolan.

Så tänk på att man har det rätt så bra ändå...


Kommentarer
Postat av: Linda

2008-11-11 @ 19:27:46
Postat av: Linda

Tack för lilla söta reflexen! Den kommer sitta på min fina lilla röda väska! Här är det mörkt som i graven...väntar på all snö som ska lysa upp min tillvaro. Den kommer nog snart! Kram

2008-11-11 @ 19:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0