Livet ute i "skogen"

Sitter hemma hos mamma & pappa och försöker peppa mig att börja cykla hemåt igen men det är trögt.. Det tar egentligen inte så långt tid, jag cyklade hit på ca 35 min ( 1,8mil ) men ändå är jag väldigt seg....Här ute har jag lunchat med mamma och sedan varit ute och spraymålat ngr korgar som jag har i en vit, matt färg...  Dom blir sjukt snygga. Tyvärr får jag inte med mig dem på cykeln utan får hämta dem en annan dag.....
Jag är uppväxt utanför Trollhättan ute på landet så det är underbart att komma hit ut nu när man är vuxen och andas in lite ren och skön luft.....
Här ute kan man gå helt oberörd utan att någon kan störa...Ja kanske blir det ett hus här utanför staden en vacker dag. Min sambo vill gärna bo i "skogen" då man kan ha stort garage och egen crossbana......*skratt* Vi får väl se vem som övertalar vem när husfrågan kommer på tal....

Nä nu är det nog dax för en stor kraftansträngning och sikta in sig på cykeln.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0